2011-09-24

Tankarna runt dig, om dig, med dig, av dig dansar livligt nu,
allt på samma gång.
Jag vill ha dig här, nu nu nu.. jag vill aldrig släppa taget,
men jag måste.
Det var för länge sen för att ens komma ihåg.
Men du är i mig hela tiden, runt mig.
Jag längtar hela tiden efter ditt leende,
jag längtar varje timme efter din röst.
Jag längtar varje minut efter din närhet
och jag längtar varje sekund efter din beröring.

Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut.
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut.

Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?


Jag bara saknar dig hela tiden,
även om jag har vissa timmar med dig, av glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.