2011-09-19

Det här är bara en upplevelse.
Jag finns här på jorden för att uppleva saker.
Ingenting är fel.
Mitt högre Jag vet vad som pågår.
Den här situationen är till mitt bästa, även om jag inte kan se det just nu.
Mina farhågor kanske besannas, men det kommer inte att krossa mig.
Det kan till och med bli bra.
Jag ska vänta och se.
Jag reagerar starkt nu, men det är inte mitt verkliga jag.
Det går över.
Vad jag än fruktar att förlora så är det meningen att jag ska förlora det.
Jag kommer att få det bättre när nya energier strömmar till.
Vad rädslan än säger så kan ingenting krossa mig.
När människor faller går de inte sönder, de studsar.
Förändring är oundviklig.
Att stå emot förändring hjälper inte.
Det finns något gott för mig i det här, om jag är öppen nog att hitta det.
De saker jag fruktar mest har redan hänt.
Jag vill inte klamra mig fast mer.
Jag avser att släppa taget och ta emot det som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.